MUViN Containers

Szolgáltatások: Reszponzív weboldal, Copywriting, Facebook Content Management, Facebook ADs

Mit csinálsz akkor, ha már van egy valamennyire sikeres üzleted, de nincs egyáltalán online jelenléted? Eldöntöd, hogy kell egy rebranding: új név, egy klassz logó, és természetesen egy weboldal, valamint egy Facebook oldal. Ezek a minimális követelmények.

Ami a MUViN Containers-t illeti, ránk lett bízva a márka digitális átalakítása, és ez az egyik olyan projekt, amelyre a legbüszkébbek vagyunk. A kihívás egy reszponzív weboldal létrehozása volt, amelynek tükröznie kellett a cég kreativitását és a konténerek sokoldalúságát. És ha minket kérdezel, akkor azt kell mondanunk, hogy sikerült. Apropó, a kurzor a kedvenc részletünk. 😉

Sokkal könnyebb weboldal látogatókat szerezni, ha aktívak vagyunk a közösségi médiában is. Együttműködésünk a mai napig rendkívül eredményes volt: mindössze 6 hónap alatt sikerült a Facebook oldal lájkjaink számát 200-ról majdnem 10000-re emelni, és az egyik legsikeresebb kampányunk egy Post Engagement kampány volt, ahol a költség/eredmény 0,002 lej volt. Összességében, pedig, az első 6 hónap alatt a költség/eredmény 0,13 lej volt… Remek, nemde?

Nagyon szeretjük és tiszteljük bennük azt, hogy küldetésük az emberek általános megítélésének megváltoztatása ami a konténerek használatát illeti. Manapság tényleg majdnem bármi létrehozható ezekből. A cég irodája például moduláris konténerekből készült.

Hogy rövidre fogjuk, számunkra nagyon izgalmas feladat a digitális marketingjükért felelni, hisz egy valóban tág téma, mely tele van kreativitással.

muvin containers responsive website
muvin containers social media facebook management copywriting

Clean Sound & Light – WooCommerce alapú professzionális Webshop

I. Ötlet

A Clean Sound & Light cég szenvedélye minden, ami színpad és előadás, legyen az kicsi vagy nagy! Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezve, tánácsadást nyújtanak professzionális felszerelések terén, mindenközben csak a legnagyobb európai színpadok követelményeinek megfelelő minőségi, általuk leellenőrzött és használt márkákat képviselve.

II. Vizuális arculat

A mi feladatunk volt felépíteni nulláról a cég teljes vizuális identitását. Megterveztük az arculat összes elemét, kezdve a logóval, mely az általa használt színek (fekete, piros és fehér) által tükrözi a cég erősségeit: energia, profizmus és elkötelezettség. Az ügyfél kérésére elkészítettünk egy mini bemutató füzetet, melyre ráhúztuk a már kitalált design színvilágát.

III. Webáruház 

Az első lépés az volt, hogy megértsük az igényeiket és a mögöttük álló ötletet. Létrehoztunk egy WooCommerce alapú, professzionális webshopot, amely könnyen megvalósítható, ugyanakkor számos beállítást kínál az ügyfél termékeinek eladására. Az online fizetést úgy implementáltuk, hogy a bankkártyás fizetési mód egy már létező szolgáltatón, ebben az esetben a plationline.ro rendszerén keresztül működik. A hatékonyság növelésének érdekében integráltuk az automata AWB-generálást a Cargus futárszolgálat rendszerén keresztül.

IV. Facebook kommunikáció

A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában.

clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software

Personal Driver – Teljes arculat és online kommunikáció

I. Ötlet

A Personal Driver egy vadiúj szolgáltatás, amely szükség esetén egy személyes sofőrt biztosít, aki a klienst saját autójával elszállítja A pontból B pontba! Egy jó és ötletes üzleti kezdeményezés mindig felhívja a figyelmünket, így segítséget nyújtottunk egy teljes branding-el, valamint közösségi média kommunikációval.

II. Vizuális arculat

A mi feladatunk volt felépíteni nulláról a szolgáltatás teljes vizuális identitását. Megterveztük az arculat összes elemét, kezdve a logóval és folytatva névjegykártyákkal, szórólappal stb.

personal driver mures marosvasarhely romania branding online marketing affarit studio firma dezvoltare software

III. Dizájn és közösségi média 

Mivel Marosvásárhelyen teljesen új szolgáltatásnak számít, meg kellett találjuk a módját annak, hogy minél közvetlenebb és modern módon közöljük létezését a célközönséggel. Így létrehoztunk egy Facebook és egy Instagram oldalt, ahol csakis a tervező csapatunk által létrehozott, kiváló minőségű tartalmakat tettünk közzé. Mivel a szolgáltatás a többnemzetiségű Marosvásárhelyt és a környező területeket érinti, úgy döntöttünk, hogy az összes tartalmat három nyelven tesszük közzé: román, magyar és angol.

Mammoth Stage – Reszponzív WordPress Weboldal

I. Ötlet

A Mammoth Stage hang-, fény- és színpadtechnikát szolgáltató vállalkozásként kezdte 19 évvel ezelőtt, majd szolgáltatásai bővültek látványtechnikával és teljes körű rendezvényszervezéssel. Célja, hogy világhírű fellépők technikai igényeinek megfeleljen, kéréseiket a lehető legmagasabb szinten teljesítse és kezdő csapatoknak is segíthessen felemelkedni.

mammoth stage programing programare programozas wordpress romania mures comunicare web affarit studio firma dezvoltare software

II. Weboldal 

A mi feladatunk volt nulláról felépíteni a cég weboldalát, melyet eleve WordPress alapúra terveztünk. Mint mindegyik általunk készített weboldal esetében, ezúttal is reszponzív dizájnt használtunk, ezáltal nagyszerű böngészési élményt nyújtva a felhasználónak, függetlenül az általa használt képernyő felbontástól (asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon).

III. Facebook kommunikáció

A Facebook oldalon közzétett anyagok színvilágát és stílusát a cég logójához igazítva terveztük meg, segítséget nyújtva a tartalmak posztolásában. Mivel a cég immár nemzetközileg elismert múlttal rendelkezik, úgy döntöttünk, hogy az összes tartalmat három nyelven tesszük közzé: román, magyar és angol.

Mures Half Marathon – Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

A Mureș Half Marathon Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye, célja pedig a város reprezentatív rendezvényévé válni, regionális és nemzeti szinten pedig emblematikussá, ezáltal hozzájárulva a közösségfejlesztéshez.

mures half marathon programare programing wordpress romania mures branding design online marketing affarit studio

II. Vizuális arculat 

Az esemény mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, érem, a versenyzők mellénye, az önkéntesek pólói, a start-finish kapu, a bannerek stb.

III. Közösségi média és kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A hivatalos Instagram profilon úgy a Facebook-ról átvett anyagokat, mint a kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is használtunk.

IV. Weboldal 

Átvettük a már kezdetleges formában meglévő WordPress alapú weboldalt és továbbfejlesztettük reszponzív dizájnt használva, ezáltal nagyszerű böngészési élményt nyújtva a felhasználónak, függetlenül az általa használt képernyő felbontástól (asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon).

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare

DINAMIT! Teret nyitunk! konferencia – Dizájn és online kommunikáció

I. Ötlet

Erdélyben rengeteg olyan fiatal él, aki pozitív példát mutathatna a pályaválasztás előtt állóknak, ezt hivatott bizonyítani a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) által szervezett Dinamit! Teret nyitunk sikerkonferencia. A rendezvény alatt lehetőség nyílik sikereik bemutatására és arra, hogy történeteikkel másokat is motiválni tudjanak.

II. Dizájn 

A konferencia mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, kitűzők, nyakpántok, roll-up, írószerek, matricák, bemutató füzet stb. Az előző, kékes árnyalatok helyett úgy döntöttünk, hogy fiatalosabbá, ugyanakkor elegánsabbá varázsoljuk a teljes arculatot a fekete és rózsaszín használatával.

III. Facebook kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok megtervezésében és azok posztolásában.

IV. Videó

A szervezőknek szükségük volt valakire, aki videóra rögzítené a fellépőket és az elhangzott előadásokat, így mi ezt is bevállaltuk. Az eseményen készült felvételekből utólag egy after-movie is készült.

dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software

DJ Andrei Chelbezan – Marosvásárhely, Románia

I. Ötlet

DJ Andrei Chelbezan egy romániai tánczene művész, aki megkért, hogy segítsünk megnövelni az online jelenlétét.

II. Branding és identitás

Az együttműködés talán legérdekesebb része a brand-je felépítése volt. Sok ötlettel játszadoztunk ahhoz, hogy az arculatát tudjuk vizualizálni: a végeredmény itt látható.

Ez volt az első közös projektünk, és még sok más hasonló következik.

Andrei Chelbezan Dj House Targu Mures Ardeal Cluj Napoca Branding Design Programare Foto Video Affarit Studio Publicity Agency

III. Professzionális fotózás és videózás

A következő lépés az volt, hogy néhány kiváló minőségű képet készítsünk, melyeket dizájnoknál és a különböző közösségi média platformokon lehetett felhasználni.

Néhány egyedi stúdiófotót is készítettünk, melyek helyet kaptak a fesztiválokon, bulikon és egyéb különleges eseményeken használt hivatalos sajtócsomagcsomagjában.

Hirtelen támadt egy ütletünk: elmentünk Andrei-el és a zenefelszerelésével egy népszerű síközponthoz – így vált egy exkluzív parti-ötlet valósággá. Élő zene, sok síelő és egy egyedi online élmény az Andrei projektjeit követők számára. Az online eredmény magától beszél: kevesebb, mint egy hét múlva a videó elérte a több mint tíz ezer nézettséget.

IV. Design és közösségi média

Kellett találnunk egy új és modern módot az Andrei követőivel való kommunikálásra.

Először létrehoztunk számára egy teljesen új Facebook identitást, azaz csakis a dizájner csapatunk által kivitelezett minőségi tartalmakat kezdett megosztani.

Havonta rendelkezésére bocsátunk borítóképeket, megdizájnolt Instagram és Facebook posztokat és professzionális videó anyagokat.