Tusványos – Más szemszögből levideózva

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. A 2018-as év sikeres együttműködésének következtében, 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, sőt, idén a szervezők megkértek, hogy videóanyagot is készítsünk.

II. Videó

Az ügyfélnek egy-egy rövid videó anyagot szeretett volna, hogy napjára lebontva bemutathassa a fesztivál teljes hangulatát. Úgy döntöttünk, hogy egy más szemszögből fogjuk megközelíteni. Videó anyagainkkal egy történetet szerettünk volna elmondani: hogyan néz ki egy nap a Tusványoson résztvevő emberek életében. Az csapatunk által felhasznált eszközök között kiemelnénk a professzionális drónt, amellyel sikerült légi felvételeket készíteni úgy a fesztiválról, mint a környék természetes szépségéről. Egy különleges rendezvény különleges felvételeket igényel, ezért színes, valamint fekete-fehér videókat készítettünk, folyamatosan játsza a látószögekkel. Az alábbiakban látható az eredmény. 🙂

LECO Impex – Bemutató videók

I. Ötlet

A Leco az egyik legfontosabb cserealkatrész forgalmazó az ipari és mezőgazdasági karbantartás romániai piacán. Elsősorban ipari és mezőgazdasági termelési egységeket céloznak meg, de ugyanakkor kisebb üzleteket is kiszolgálnak országszerte.

II. Videó

Az ügyfélnek szüksége volt két rövid bemutató-videóra mely szemléltesse a cég fő tevékenységét. Az általunk használt eszközök között kiemelnénk a professzionális drónt, amellyel sikerült légi felvételeket készíteni a cég marosvásárhelyi székhelyét. A több napi filmezés következtében készült nyersanyagot megvágtuk, szerkesztettük, majd átadtuk az ügyfélnek a két végleges, különböző hosszúságú videót.

Székelyudvarhelyi Diáknapok — Rendezvény, arculat

I. Ötlet

“A divat változik, a diáknapok örök!” mottóval került megszervezésre a 27. Székelyudvarhelyi Diáknapok rendezvény. Ennek fényében felkértek bennünket, hogy tervezzük meg a teljes arculatot.

II. Vizuális arculat

Teljes branding. Körülbelül így sűríthető össze egyetlen fogalomba a Székelyudvarhelyi Diáknapokhoz való hozzájárulásunk. Az újraképzelt logótól kezdve, a plakátokon, szórólapokon keresztül, el egész az oklevelek, zászlók és akár zoknik megtervezéséért mi voltunk a felelősek.

szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing

Ice Cream KIDS RUN – Rendezvény-dizájn és kommunikáció

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

Az Ice Cream KIDS RUN rendezvény a gyerekeknek szól, és egy verseny- és díjmentes megmérettetés, 1 kilométernyi szórakozás, gyerekjáték, meglepetés és természetesen, fagylalt.

II. Dizájn és közösségi média

A mi feladatunk volt az összes vizuális elem megtervezése: a logó, az érem, a vidám és barátságos futószám, a gyerekeknek járó korona stb. A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A közzétett grafikai tartalmakon kívül megterveztük az esemény cover fotóját is.

mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft

Clean Sound & Light – WooCommerce alapú professzionális Webshop

I. Ötlet

A Clean Sound & Light cég szenvedélye minden, ami színpad és előadás, legyen az kicsi vagy nagy! Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezve, tánácsadást nyújtanak professzionális felszerelések terén, mindenközben csak a legnagyobb európai színpadok követelményeinek megfelelő minőségi, általuk leellenőrzött és használt márkákat képviselve.

II. Vizuális arculat

A mi feladatunk volt felépíteni nulláról a cég teljes vizuális identitását. Megterveztük az arculat összes elemét, kezdve a logóval, mely az általa használt színek (fekete, piros és fehér) által tükrözi a cég erősségeit: energia, profizmus és elkötelezettség. Az ügyfél kérésére elkészítettünk egy mini bemutató füzetet, melyre ráhúztuk a már kitalált design színvilágát.

III. Webáruház 

Az első lépés az volt, hogy megértsük az igényeiket és a mögöttük álló ötletet. Létrehoztunk egy WooCommerce alapú, professzionális webshopot, amely könnyen megvalósítható, ugyanakkor számos beállítást kínál az ügyfél termékeinek eladására. Az online fizetést úgy implementáltuk, hogy a bankkártyás fizetési mód egy már létező szolgáltatón, ebben az esetben a plationline.ro rendszerén keresztül működik. A hatékonyság növelésének érdekében integráltuk az automata AWB-generálást a Cargus futárszolgálat rendszerén keresztül.

IV. Facebook kommunikáció

A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában.

clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software

Personal Driver – Teljes arculat és online kommunikáció

I. Ötlet

A Personal Driver egy vadiúj szolgáltatás, amely szükség esetén egy személyes sofőrt biztosít, aki a klienst saját autójával elszállítja A pontból B pontba! Egy jó és ötletes üzleti kezdeményezés mindig felhívja a figyelmünket, így segítséget nyújtottunk egy teljes branding-el, valamint közösségi média kommunikációval.

II. Vizuális arculat

A mi feladatunk volt felépíteni nulláról a szolgáltatás teljes vizuális identitását. Megterveztük az arculat összes elemét, kezdve a logóval és folytatva névjegykártyákkal, szórólappal stb.

personal driver mures marosvasarhely romania branding online marketing affarit studio firma dezvoltare software

III. Dizájn és közösségi média 

Mivel Marosvásárhelyen teljesen új szolgáltatásnak számít, meg kellett találjuk a módját annak, hogy minél közvetlenebb és modern módon közöljük létezését a célközönséggel. Így létrehoztunk egy Facebook és egy Instagram oldalt, ahol csakis a tervező csapatunk által létrehozott, kiváló minőségű tartalmakat tettünk közzé. Mivel a szolgáltatás a többnemzetiségű Marosvásárhelyt és a környező területeket érinti, úgy döntöttünk, hogy az összes tartalmat három nyelven tesszük közzé: román, magyar és angol.

Submarine – Steampunk stílus Kolozsvár központjában

I. Ötlet

Egy éjszaka a mélytengerek varázslatos világában: a kolozsvári Submarine klub torpedókkal, vezérlőpanelekkel, periszkópokkal, látható csövekkel, csavarozott fém ajtókkal, radarokkal és térképekkel vezet a mélybe. A velük való együttműködés iszonyatosan inspiráló volt.

II. Vizuális arculat

Igazi öröm volt dolgozni ezzel a steampunk stílusú bárral. A hely érdekességei közé tartozik a két fémből készült, tengeralattjáró formájú bárpult, a DJ pultnak használt légvédelmi kamra, valamint a  a mennyezeti torpedók. A reprezentatív steampunk stílus ihlette a teljes vizuális arculatot és az ezt alátámasztó arculati kézikönyvet. A logót kicsit megváltoztattuk és egy teljesen más betűtípust választottunk az összes általunk dizájnolt elemhez: menük, plakátok, utcai bannereket, az összes Facebook és Instagram online vizuális tartalom (borítókép, profilkép, borítókép eseményekhez.

submarine pub bar cluj romania branding affarit studio online marketing companie dezvoltare software

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare

Mesterségem címere állásbörze – Rendezvény arculat

I. Ötlet

Első alkalommal szervezte meg a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) a Mesterségem címere elnevezésű állásbörzéjét Kolozsváron, mely az egyetem utolsó éveiben tanuló hallgatókat – és nem csak! – hivatott összekötni azokkal a kolozsvári és magyar érdekeltségű vállalkozókkal, akik frissen végzett munkaerőt keresnek. A szervezők megkértek, hogy találjuk ki az egynapos rendezvény arculatát.

II. Dizájn 

A mi feladatunk volt az állásbörzéhez tartozó alap vizuális elemek megtervezése: logó, alap dizájn, bemutató füzet és Facebook borítókép, amelyek utólag fel lettek használva a plakátok, roll-up és más arculati elemek kivitelezésére.

mestersegem cimere event design logo branding de affarit studio romania cluj firma dezvoltare software

DINAMIT! Teret nyitunk! konferencia – Dizájn és online kommunikáció

I. Ötlet

Erdélyben rengeteg olyan fiatal él, aki pozitív példát mutathatna a pályaválasztás előtt állóknak, ezt hivatott bizonyítani a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) által szervezett Dinamit! Teret nyitunk sikerkonferencia. A rendezvény alatt lehetőség nyílik sikereik bemutatására és arra, hogy történeteikkel másokat is motiválni tudjanak.

II. Dizájn 

A konferencia mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, kitűzők, nyakpántok, roll-up, írószerek, matricák, bemutató füzet stb. Az előző, kékes árnyalatok helyett úgy döntöttünk, hogy fiatalosabbá, ugyanakkor elegánsabbá varázsoljuk a teljes arculatot a fekete és rózsaszín használatával.

III. Facebook kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok megtervezésében és azok posztolásában.

IV. Videó

A szervezőknek szükségük volt valakire, aki videóra rögzítené a fellépőket és az elhangzott előadásokat, így mi ezt is bevállaltuk. Az eseményen készült felvételekből utólag egy after-movie is készült.

dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software