Sportmaniac.ro

Szolgáltatások: Online kommunikáció, Facebook Content Management, E-mail Marketing, dizájn, Pinterest

A Sportmaniac egy kiváló minőségű outdoor lábbelikre specializálódott online webshop, amely Marosvásárhelyen egy bemutató üzlettel is rendelkezik. Szeretjük ezt a projektet, mert kreativitásunkat maximálisan megmutathatjuk online kommunikációjukban, és mert szeretjük a cipőket. Teljes social media kommunikációval segítjük vállalkozásukat.

Felelősek vagyunk azért, hogy a közösségi médián és a hírleveleken keresztül kommunikáljunk, hogy a megfelelő kreatív tartalommal és dizájnnal eljuttassuk a vállalat üzenetét és termékeit a pontos célcsoporthoz. Stílus, színek, trendek, márkák, minőség – erre fektetjük a hangsúlyt a Sportmaniac-nál.

A céggel együtt igyekszünk követni a legújabb trendeket és új, megfelelő kampányokat létrehozni klienseiknek. Olyan ismert cipőmárkákat népszerűsítünk, mint a Crocs, a Grisport, a Columbia, a Teva, a Merrell és még sok más. A közösségi médiában úgy döntöttünk, hogy az összes tartalmat két nyelven tesszük közzé: románul és magyarul, hogy minél több etnikai közösséghez eljusson üzenetünk.

Reméljük, hogy továbbá is hozzájárulhatunk a Sportmaniac sikeréhez, és egyre több embert tudunk meggyőzni arról, hogy a kényelmes és minőségi cipők viselése a legjobb választás.

MUViN Containers

Szolgáltatások: Reszponzív weboldal, Copywriting, Facebook Content Management, Facebook ADs

Mit csinálsz akkor, ha már van egy valamennyire sikeres üzleted, de nincs egyáltalán online jelenléted? Eldöntöd, hogy kell egy rebranding: új név, egy klassz logó, és természetesen egy weboldal, valamint egy Facebook oldal. Ezek a minimális követelmények.

Ami a MUViN Containers-t illeti, ránk lett bízva a márka digitális átalakítása, és ez az egyik olyan projekt, amelyre a legbüszkébbek vagyunk. A kihívás egy reszponzív weboldal létrehozása volt, amelynek tükröznie kellett a cég kreativitását és a konténerek sokoldalúságát. És ha minket kérdezel, akkor azt kell mondanunk, hogy sikerült. Apropó, a kurzor a kedvenc részletünk. 😉

Sokkal könnyebb weboldal látogatókat szerezni, ha aktívak vagyunk a közösségi médiában is. Együttműködésünk a mai napig rendkívül eredményes volt: mindössze 6 hónap alatt sikerült a Facebook oldal lájkjaink számát 200-ról majdnem 10000-re emelni, és az egyik legsikeresebb kampányunk egy Post Engagement kampány volt, ahol a költség/eredmény 0,002 lej volt. Összességében, pedig, az első 6 hónap alatt a költség/eredmény 0,13 lej volt… Remek, nemde?

Nagyon szeretjük és tiszteljük bennük azt, hogy küldetésük az emberek általános megítélésének megváltoztatása ami a konténerek használatát illeti. Manapság tényleg majdnem bármi létrehozható ezekből. A cég irodája például moduláris konténerekből készült.

Hogy rövidre fogjuk, számunkra nagyon izgalmas feladat a digitális marketingjükért felelni, hisz egy valóban tág téma, mely tele van kreativitással.

muvin containers responsive website
muvin containers social media facebook management copywriting

Székelyudvarhelyi Diáknapok — Rendezvény, arculat

I. Ötlet

“A divat változik, a diáknapok örök!” mottóval került megszervezésre a 27. Székelyudvarhelyi Diáknapok rendezvény. Ennek fényében felkértek bennünket, hogy tervezzük meg a teljes arculatot.

II. Vizuális arculat

Teljes branding. Körülbelül így sűríthető össze egyetlen fogalomba a Székelyudvarhelyi Diáknapokhoz való hozzájárulásunk. Az újraképzelt logótól kezdve, a plakátokon, szórólapokon keresztül, el egész az oklevelek, zászlók és akár zoknik megtervezéséért mi voltunk a felelősek.

szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing

Ice Cream KIDS RUN – Rendezvény-dizájn és kommunikáció

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

Az Ice Cream KIDS RUN rendezvény a gyerekeknek szól, és egy verseny- és díjmentes megmérettetés, 1 kilométernyi szórakozás, gyerekjáték, meglepetés és természetesen, fagylalt.

II. Dizájn és közösségi média

A mi feladatunk volt az összes vizuális elem megtervezése: a logó, az érem, a vidám és barátságos futószám, a gyerekeknek járó korona stb. A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A közzétett grafikai tartalmakon kívül megterveztük az esemény cover fotóját is.

mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft

Clean Sound & Light – WooCommerce alapú professzionális Webshop

I. Ötlet

A Clean Sound & Light cég szenvedélye minden, ami színpad és előadás, legyen az kicsi vagy nagy! Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezve, tánácsadást nyújtanak professzionális felszerelések terén, mindenközben csak a legnagyobb európai színpadok követelményeinek megfelelő minőségi, általuk leellenőrzött és használt márkákat képviselve.

II. Vizuális arculat

A mi feladatunk volt felépíteni nulláról a cég teljes vizuális identitását. Megterveztük az arculat összes elemét, kezdve a logóval, mely az általa használt színek (fekete, piros és fehér) által tükrözi a cég erősségeit: energia, profizmus és elkötelezettség. Az ügyfél kérésére elkészítettünk egy mini bemutató füzetet, melyre ráhúztuk a már kitalált design színvilágát.

III. Webáruház 

Az első lépés az volt, hogy megértsük az igényeiket és a mögöttük álló ötletet. Létrehoztunk egy WooCommerce alapú, professzionális webshopot, amely könnyen megvalósítható, ugyanakkor számos beállítást kínál az ügyfél termékeinek eladására. Az online fizetést úgy implementáltuk, hogy a bankkártyás fizetési mód egy már létező szolgáltatón, ebben az esetben a plationline.ro rendszerén keresztül működik. A hatékonyság növelésének érdekében integráltuk az automata AWB-generálást a Cargus futárszolgálat rendszerén keresztül.

IV. Facebook kommunikáció

A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában.

clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software

Mures Half Marathon – Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

A Mureș Half Marathon Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye, célja pedig a város reprezentatív rendezvényévé válni, regionális és nemzeti szinten pedig emblematikussá, ezáltal hozzájárulva a közösségfejlesztéshez.

mures half marathon programare programing wordpress romania mures branding design online marketing affarit studio

II. Vizuális arculat 

Az esemény mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, érem, a versenyzők mellénye, az önkéntesek pólói, a start-finish kapu, a bannerek stb.

III. Közösségi média és kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A hivatalos Instagram profilon úgy a Facebook-ról átvett anyagokat, mint a kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is használtunk.

IV. Weboldal 

Átvettük a már kezdetleges formában meglévő WordPress alapú weboldalt és továbbfejlesztettük reszponzív dizájnt használva, ezáltal nagyszerű böngészési élményt nyújtva a felhasználónak, függetlenül az általa használt képernyő felbontástól (asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon).

Thai Kitchen – Reszponzív WordPress weboldal

I. Ötlet

A 2017-ben alapított Thai Kitchen étterem egy családi vállalkozás, amely támogatja a helyi termelőket és a romániai vállalkozókat. A mögötte álló csapat hisz a thai gasztronómia hitelességében, és az igazi ázsiai ízvilágot képviselik.

II. Weboldal

Átvettük a már kezdetleges formában meglévő WordPress alapú weboldalt és továbbfejlesztettük reszponzív dizájnt használva, ezáltal nagyszerű böngészési élményt nyújtva a felhasználónak, függetlenül az általa használt képernyő felbontástól (asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon).

thai kitchen restaurant design webpage development porgramare affarit studio romania mures web

III. Fotó

A nagyszerű képek kulcsfontosságúak az új ügyfelek bevonzása érdekében, így felkértek, hogy segítsünk nekik minőségi fényképeket készíteni a menüben lévő ételekről. Egy nyálcsorgatós, gyomorkorgatós fotózás során, sikerült megragadnunk a thai konyha esszenciáját néhány ínycsiklandozó fotó készítésével.

III. Dizájn

Besegítettünk pár anyag megtervezésébe, mint például a Facebook oldalon megjelent posztok, valamint a szórólap és egy banner.

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare

Mesterségem címere állásbörze – Rendezvény arculat

I. Ötlet

Első alkalommal szervezte meg a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) a Mesterségem címere elnevezésű állásbörzéjét Kolozsváron, mely az egyetem utolsó éveiben tanuló hallgatókat – és nem csak! – hivatott összekötni azokkal a kolozsvári és magyar érdekeltségű vállalkozókkal, akik frissen végzett munkaerőt keresnek. A szervezők megkértek, hogy találjuk ki az egynapos rendezvény arculatát.

II. Dizájn 

A mi feladatunk volt az állásbörzéhez tartozó alap vizuális elemek megtervezése: logó, alap dizájn, bemutató füzet és Facebook borítókép, amelyek utólag fel lettek használva a plakátok, roll-up és más arculati elemek kivitelezésére.

mestersegem cimere event design logo branding de affarit studio romania cluj firma dezvoltare software

DINAMIT! Teret nyitunk! konferencia – Dizájn és online kommunikáció

I. Ötlet

Erdélyben rengeteg olyan fiatal él, aki pozitív példát mutathatna a pályaválasztás előtt állóknak, ezt hivatott bizonyítani a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) által szervezett Dinamit! Teret nyitunk sikerkonferencia. A rendezvény alatt lehetőség nyílik sikereik bemutatására és arra, hogy történeteikkel másokat is motiválni tudjanak.

II. Dizájn 

A konferencia mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, kitűzők, nyakpántok, roll-up, írószerek, matricák, bemutató füzet stb. Az előző, kékes árnyalatok helyett úgy döntöttünk, hogy fiatalosabbá, ugyanakkor elegánsabbá varázsoljuk a teljes arculatot a fekete és rózsaszín használatával.

III. Facebook kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok megtervezésében és azok posztolásában.

IV. Videó

A szervezőknek szükségük volt valakire, aki videóra rögzítené a fellépőket és az elhangzott előadásokat, így mi ezt is bevállaltuk. Az eseményen készült felvételekből utólag egy after-movie is készült.

dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software