Székelyudvarhelyi Diáknapok — Rendezvény, arculat

I. Ötlet

“A divat változik, a diáknapok örök!” mottóval került megszervezésre a 27. Székelyudvarhelyi Diáknapok rendezvény. Ennek fényében felkértek bennünket, hogy tervezzük meg a teljes arculatot.

II. Vizuális arculat

Teljes branding. Körülbelül így sűríthető össze egyetlen fogalomba a Székelyudvarhelyi Diáknapokhoz való hozzájárulásunk. Az újraképzelt logótól kezdve, a plakátokon, szórólapokon keresztül, el egész az oklevelek, zászlók és akár zoknik megtervezéséért mi voltunk a felelősek.

szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing
szekelyudvarhelyi diaknapok online marketing branding affarit studio romania marosvasarhely programing

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare