Ice Cream KIDS RUN – Rendezvény-dizájn és kommunikáció

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

Az Ice Cream KIDS RUN rendezvény a gyerekeknek szól, és egy verseny- és díjmentes megmérettetés, 1 kilométernyi szórakozás, gyerekjáték, meglepetés és természetesen, fagylalt.

II. Dizájn és közösségi média

A mi feladatunk volt az összes vizuális elem megtervezése: a logó, az érem, a vidám és barátságos futószám, a gyerekeknek járó korona stb. A megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A közzétett grafikai tartalmakon kívül megterveztük az esemény cover fotóját is.

mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft
mures runners ice cream kids run romania mures branding affarit studio design firma dezvoltare soft

Mures Half Marathon – Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye

I. Ötlet

A Mureş Runners sportegyesület tagjait a mozgás iránti szenvedély köti össze. Céljuk, hogy minél több ember életét megérintse ez a nagyszerű tevékenység, amely új személyiségét kovácsol, egészséges életmódot biztosít, valamint sorsokat változtat meg az általa sugallt győztes mentalitással.

A Mureș Half Marathon Marosvásárhely legnagyobb efféle eseménye, célja pedig a város reprezentatív rendezvényévé válni, regionális és nemzeti szinten pedig emblematikussá, ezáltal hozzájárulva a közösségfejlesztéshez.

mures half marathon programare programing wordpress romania mures branding design online marketing affarit studio

II. Vizuális arculat 

Az esemény mögött álló csapat szeretett volna néhány változtatást ami a már meglévő brand-et illeti. A mi feladatunk volt az összes vizuális elem újragondolása és megtervezése: logó, érem, a versenyzők mellénye, az önkéntesek pólói, a start-finish kapu, a bannerek stb.

III. Közösségi média és kommunikáció

Az újonnan megtervezett arculat színvilágát használva segítséget nyújtottunk a Facebook-on közzétett anyagok posztolásában. A hivatalos Instagram profilon úgy a Facebook-ról átvett anyagokat, mint a kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is használtunk.

IV. Weboldal 

Átvettük a már kezdetleges formában meglévő WordPress alapú weboldalt és továbbfejlesztettük reszponzív dizájnt használva, ezáltal nagyszerű böngészési élményt nyújtva a felhasználónak, függetlenül az általa használt képernyő felbontástól (asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon).

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare

Mesterségem címere állásbörze – Rendezvény arculat

I. Ötlet

Első alkalommal szervezte meg a Magyar Ifjúsági Tanács (MIT) a Mesterségem címere elnevezésű állásbörzéjét Kolozsváron, mely az egyetem utolsó éveiben tanuló hallgatókat – és nem csak! – hivatott összekötni azokkal a kolozsvári és magyar érdekeltségű vállalkozókkal, akik frissen végzett munkaerőt keresnek. A szervezők megkértek, hogy találjuk ki az egynapos rendezvény arculatát.

II. Dizájn 

A mi feladatunk volt az állásbörzéhez tartozó alap vizuális elemek megtervezése: logó, alap dizájn, bemutató füzet és Facebook borítókép, amelyek utólag fel lettek használva a plakátok, roll-up és más arculati elemek kivitelezésére.

mestersegem cimere event design logo branding de affarit studio romania cluj firma dezvoltare software