Categories:> ,

Tusványos – Taroltunk a közösségi médiában

I. Ötlet

A Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor (közismertebb nevén Tusványos) a Kárpát-medence legnagyobb szellemi műhelye, mely eredeti szándéka szerint a határon átnyúló együttműködést, a román–magyar párbeszédet és a kulturált magyar–magyar politikai eszmecserét tűzte ki célul. 2019-ben már második alkalommal járulunk hozzá a rendezvény dizájnjához és online kommunikációjához, a 2018-as év sikeres együttműködésének következtében.

II. Dizájn és közösségi média

A rendezvény online vizuális arculatát együtt terveztük a szervezőcsapat grafikusával. A mi feladatunk volt a rendezvény Facebook oldalát adminisztrálni, valamint először készítettünk Instagram oldalt az eseményhez, amelyen kifejezetten ehhez a közösségi oldalhoz tervezett eredeti tartalmakat is közzétettünk. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy a 2018-as 1 hetes rendezvény alatt az itt megosztott tartalmakkal 754.623 alkalommal találkoztak az Instagrammozók. Ez személyre lebontva átlagosan 46.40 alkalmat jelent!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare